ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:مادر سه شهید دفاع مقدس مهمترین دغدغه خود را حفظ معنویات در جامعه دانست .

خانم حاجیه فلاح زاده 80 ساله که سه فرزند از 5 فرزند پسر خود را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب نموده است، در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان یزد نیز مدال ایثار را از دست رئیس جمهور در یافت داشته است .

وی همچنین 4بار به ملاقات امام راحل رفته است و دیداری خصوصی نیز با رهبر انقلاب داشته است و همچنین با رئیس جمهور و بسیاری دیگر از مسئولان کشوری نیز دیدار داشته است و به گفته خودش هیچ موقع در خواستی شخصی از آنان نداشته است و پدر این شهیدان نیز تا آخرین روز حیات به کار گیوه دوزی اشتغال داشت.

این مادر شهید ،در این باره به خبرنگار ما اظهار داشت:نخستین فرزند شهید من عبدالرحمن بود که در سال 59 و در سن حدود 20 سالگی در هویزه به شهادت رسید و ساعاتی قبل از مطلع شدن از شهادت وی، این موضوع را در خواب دیدم.

فرزند بزرگ من حسین نیز در سن 30 سالگی در سال 61 و در منطقه شوش و در عملیات فتح المبین به فیض شهادت نائل آمد،همچنین محمد نیز در سن 24 سالگی در منطقه طلائیه و در عملیات خیبر به شهادت رسید.

وی انگیزه فرزندان خود از اعزام به جبهه ها را، دفاع از کیان ایران اسلامی و فرمانبری از دستورات ولی فقیه زمان عنوان نمود.

وی همچنین یادآور شد: مطمئنأ اگر آنان اکنون نیز حضور داشتند و ایران اسلامی را در خطر می دیدند به ندای ولی فقیه زمان لبیک می گفتند.

وی افزود :همچنین مطمئنم، چنانچه فرزندان شهیدم در این زمان حاضر بودند از برخی حرکات و به خصوص بد حجابی ها در عذاب بودند.

خانم فلاحزاده اذعان داشت: هرموقع با برخی مسائل و به خصوص بد حجابی روبرو می شوم، در مقام امر به معروف تذکر می دهم، که در بیشتر اوقات، منجر به اصلاح رفتار آنان می شود.

وی خواسته خود از مسئولان کشور را، تنها حفظ دستاوردهای معنوی ایران اسلامی دانست، که شهیدان با خلوص نیت خود، برای آن جانفشانی نموده اند.

این مادر شهید همچنین از مسئولان خواست فارغ ازدادن شعار، به دغدغه های معنوی شهیدان توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

وی شهیدان را در رسیدن به اهداف معنوی خود در حفظ نظام اسلامی موفق دانست و لزوم توجه مسئولان به حفظ این دستاوردها را خاطر نشان ساخت.

خانم فلاح زاده همچنین از صدا و سیما نیز خواست به جای پخش برخی از برنامه ها ،به پخش برنامه هائی با تأسی اززندگی شهیدان، به جهت تأثیر گذاری حضور معنوی این عزیزان در جامعه بپردازند.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا